نهالنهال، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

♥♥♥نهال زندگی ام♥♥♥

برایت آرزوهای بزرگی دارم نهالم

مرسی نهالم

1399/10/11 0:42
نویسنده : مامان فهیمه
169 بازدید
اشتراک گذاری























میدانی نهالم...
تو اگر نبودی من ... من نبودم... این من را تو زنده نگه داشته ای...
میدانی نهال...

آخرین خاطره های تولد قرن را تو برایم ساختی...
هیچ وقت فراموش نخواهم کرد که چه خاطره ی زیبایی را برایم ... در روز تولدم به یادگار گذاشتی...
از کاردستی های قشنگت... از هیجانت... هنرمندی هایت با دسر ... و میز و کیک و... حتی عکس هااا...
نهال من مادر بدی بوده ام برایت...
تو خود فرشته ای...
چقدر خدایم را مرا دوست دارد که تو را در دامنم گذاشته است و حالا شده ای همدم و سنگ صبورم
مهربان نهالم...
صمیمانه میستایمت


گوزل اورهلی و گوزل اوزلی بالام
پسندها (2)

نظرات (1)

عمه فروغعمه فروغ
22 دی 99 21:32
خدا حفظش کنه براتون❤ تولدتون مبارک