نهالنهال، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

♥♥♥نهال زندگی ام♥♥♥

برایت آرزوهای بزرگی دارم نهالم

اولین مسافرت

1391/7/14 16:39
نویسنده : مامان فهیمه
208 بازدید
اشتراک گذاری

این اولین مسافرت چند روزه ی من بود

بابا قول داده بود تا تموم شدن مرخصی مامان ماروببره مسافرت

این بود که تصمیم گرفتیم بریم شمال

     3تایی

جاتون خالی گردنه ی حیران خیلی خوش گذشت

بابا برام یه آشی خرید که تا حالا غذای به اون تندی به دهنم نزده بودم منم مثل همیشه دور از حضور خطاتف کردم...

بعدم اومدم اینجا تماشا... درسته هنوز 6 ماهم تموم نشده ولی من بلدم بشینم...

اون زانو هم که کنار عکسمه زانوی باباست که اونجا نشسته تا من یه هویی به قول مامان نرم سجدهخنده

 


ای جان مامان.... فدات بشه تا عکسو گرفتیم دیگه نتونستی خودتو نگه داری و رفتی همون سجده همیشگیت!

بعدم انگار خوشت اومده بود داشتی با دستت علفارو میکندی...

کم مونده بود بذاری دهنتتعجبآرام
 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)