نهالنهال، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

♥♥♥نهال زندگی ام♥♥♥

برایت آرزوهای بزرگی دارم نهالم

بارون و نهال چتری

1393/12/28 23:40
نویسنده : مامان فهیمه
393 بازدید
اشتراک گذاری

 

11.gif11.gif

اول من آب بودم              بودم میان دریا

بعدا بخار گشتم             رفتم به آسمانها

در آسمان آبی                 یه تکه ابر دیدم

با شور و شوق بسیار    رفتم به آن رسیدم

باران شدم چکیدم             بر ذره ذره خاک 

 

عزیزم اینروزا بارون خیلی آروم و مهربانانه میباره منم اینجا برات شعر بارون گذاشتم چون توهم خیلی بارون رو خیلی دوست داری

همیشه تو خونه برای خودت چتر خیالی درست میکنی و من و بابا رو میبری زیرش و میگی گلین گیرین بیرا یاغیش یاغیر...

قربون مهربونیت عزیزم...

 

 

42.gif

 

عزیزم این آخرین پست سال 93 هست که برات میگذارم و امیدوارم سال 94 زیبا شروع بشه و زیباتر از اون هم تموم بشه چرا که با رحمت خداوند همرا شده...انشاالله

به امید سالی خوب و سرشار از مهربانی و سلامت و سرزندگی

دوستت دارم پری زیبای زنذگی ام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)