نهالنهال، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

♥♥♥نهال زندگی ام♥♥♥

برایت آرزوهای بزرگی دارم نهالم

یه سلام هفت سینی

1394/1/3 19:57
نویسنده : مامان فهیمه
360 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام سلام ...

به همه ی دوستای گلم

همه ی مامانای مهربون و نی نی های ناز 

اینبار تو این پست کلا متفاوت اومدم...محبت

اومدم با یه بغل سفره هفت سین تقدیم همه ی شما مهربونا...

         

سال نوتون همیشه نو بمونه!!!!  آرزو دارم هیچ وقت احساس کهنه گی بهتون دست نده همیشه و همه جا کنار خونواده ی مهربون و دوست داشتنی خودتون شاد و شنگول باشینراضی

میخام یه تشکر ویژه اینجا از همه ی باباهای مهربون و پرتلاش و زحمت کش بکنم چون همیشه اونا هستن که آسایش رو به خونه هامون هدیه میکنن والبته بابا حمید گل گلاب خودم... میبوسمت بابا حمید جونمبوس

 

 

 

اینا فیگور خودمه... میدونم مامان ! خیلی اذیتت میکنم تا شما یه عکس ازم بگیری...

مامان میگه قبلنا بهتر بودی حتما اینم سیاست سال جدیدته بلا خانوم

اینم من و بابا حمید گلم... براش شمع گرفتم دستم... خوشگله..؟؟!!

راستی تازه گیا یاد گرفتم عکس بندازم... اینم نمونه ای از عکاسی منه...

منم گفتم سر سفره هفت سین امسال از مامان و بابا عکس بگیرم خوب بالاخره بزرگ شدم دیگه...

البته اینو هم باید بگم مامان بدجنسی کرده اینو گذاشته بهتر از اینشم بود..

متفکرعینکاجازه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

♥ نیکتا ♥
5 فروردین 94 23:53
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤نـــــرم نرمــــــــکــــ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ میرســـــد ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤اینــــــــــک¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ بهــــــــــار ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ بهـــــاران مبـــــــــارکــــ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤ به منم سر بزنید خوشحال میشم
لیلا
14 فروردین 94 12:58
سلام ، تازه با وبلاگ قشنگتون آشنا شدم چه گل دختر نازی دارید ، خدا براتون نگهش داره ، امیدوارم سال خوب و خوشی داشته باشد