نهالنهال، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

♥♥♥نهال زندگی ام♥♥♥

برایت آرزوهای بزرگی دارم نهالم

بلال لیسی

1393/3/6 17:38
نویسنده : مامان فهیمه
250 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا اومدیم با مامان و بابا پارک

کلی شیطونی کردم

تاب....

سرسره...

سر و کول بابا....خندونک

الانم دارم لیس میزنم.... لیس میزنم دیگه سوال

اینم یه جورشه.... امتحان کنیییییید  ولی خوشمزه استا

مامان میگه کلی خواهش و تمنا کردن تا من بالاخره اینو گاز زدم.

این بود ماجرای اولین باری که بلال خوردم

الان دیگه عاشق بال خوردن شدم

مامانی که اصلا دوس نداره من و بابا هم هروقت میایم پارک از فرصت استفاده میکنیم جیم میشیم میریم بلال خوری

حالا اگه مامان بفهمه جورشو بابا میکشه به جاش براش باید جیگر  بخره.... 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

سمانه
21 آذر 93 12:19
قربون لیس زدنت.دفعه بعد مارم ببر نهال جونم به مامانت نمیگیم.
مامان فهیمه
پاسخ
باشه من هماهنگ میکنم با بابا..