نهالنهال، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

♥♥♥نهال زندگی ام♥♥♥

برایت آرزوهای بزرگی دارم نهالم

سلام ۹۵

1395/1/12 17:14
نویسنده : مامان فهیمه
319 بازدید
اشتراک گذاری

سلام...

سلام

یه سلام بلند و شاد توی اولین پست سال جدید برای دوستای گلم

سال نوتون مبارک...

همه مون یه سال بزرگ شدیم ... یه سال

البته من چند روز دیگه تولدمه و قشنگ یه سال بزرگ میشم

امسال عید خوب بود مثل همه ی سالها پر از جنب و جوش و شیرینی و شکلات و آجیل و مهمونی...

ولی یه تفاوت بزرگش این بود که امسال چون تبریز بودیم و کنار اکثر فامیلامون هفته ی اول عید رو کلا دید و بازدید و قوناخ باجی پر کرده بود ولی این خودش برای من خیلی جالب بود چون هربار که مهمون میومد با دوستای همسن و سال خودم زودی میرفتیم اتاقمو قشنگ بازی میکردیم

البته بماند که با بعضیاش کلا جور نشدیم...

بعدشم با مامان و بابا رفتیم تبریز گردی دیگه امسال چون تازه از مشهد اومده بودیم قصد سفر نداشتیم و تصمیم گرفتیم شهر قشنگ خودمونو بگردیم و افتادیم به جون سوراخ سمبه های تبریز و جاهای تاریخی و دیدنیش که مامان و بابا عاشق همچین جاهایی ان.... البته منم که خودم دیگه یادگرفتم چیکار باید بکنم

ولی پریروز هم یه کوچولو هم رفتیم جلفا و برگشتیم به قول بابا انگار قسم خوردیم هرسال بریم جلفارو ببینیم که اونم بد نبود جاتون خالی با عرفان اینا دایی بابام رفته بودیم یه روزه و زودم برگشتیم...

دیروز هم روز مادر بود... برا مامان هیچی نخریدم... رفتیم خونه مامان جون اونجا دور هم بودیم بعد شام کلی با بابا جون برام خوش گذشت

یدونه موند سیزده بدر که اونم فرداست... هنوز من نمیدونم قراره چیکار کنیم...

۳تا ماهی داشتم ۲تا شون قبل عید مردن و یکیشم امروز مامان گذاشتش یخچال... داشت پشتک واروو میزد... 

عکسارو مامان لود کنه میزنه فعلا گفتم سلامی کرده باشم...

دوستون دارم

بوچ

بوچ

اینم من و هفت سین سال 95

پسندها (1)

نظرات (1)

بابای ملیسا
13 فروردین 95 16:06
با سلام . عرض تبریک دارم به مناسبت سال نو وهمچنین وبلاگ زیبا و فرشته کوچولوی قشنگتون ، وبلاگ ملیسا ، دختر بابا با عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی ممنون می شم اگر با حضور در کلبه مجازی ملیسا خانم ، خاطرات قشنگی رو به واسطه ثبت یه یادگاری و نظر براش رقم بزنید . منتظر حضور سبز شما هستیم . با تقدیم احترام : بابای ملیسا خانم