نهالنهال، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

♥♥♥نهال زندگی ام♥♥♥

برایت آرزوهای بزرگی دارم نهالم

4 سالگی مبارک

1395/1/20 10:24
نویسنده : مامان فهیمه
1,379 بازدید
اشتراک گذاری

نهالم

تو هیچ چیزی کم نداری

برای همه چیز من بودن

19 فروردین 

سالروز آمدن فرشته ای به زمین با آسمانی ترین آرزوها

دوست دارم نهالم تولدت مبارک

 

از اتاق فرمان اشاره میکنن.

.

انگار تولدمه....

 

وااااووووووووو   

الان شدم 4 ساله....

مامان و بابا از عید داشتن تدارک تولد منو میدیدن

البته بعد سیزده ام که سرشون خلوت شد دیگه همه ی کاراشونو ول کردن و هر روز صحبت تولدم بود

آخه امسال مهمونام زیاد بود

قدم همه شون روی چشم 

منم که هر روز میگفتم اینو بخرین... اونو بخرین... بعد فرداش پشیمون میشم و نظرمو عوض میکردم

هر روز عصر با مامان و بابا میرفتیم بیرون و کلی خرید میکردیم 

منم که عاشق خریدم

به قول بابا شما مامان و دختر فقط دوست دارین بخرین ... بخرینخندونک

کلی بادکنک خریدیم

راستی تم تولدم امسال دختر توت فرنگیه

 Image result for ‫دختر توت فرنگی‬‎

آخه از صبح تا شب کارتون اونو میبینم

جاتون خالی... همه ی خونه توت فرنگی شده بود... 

از دسر ها و کیک و نوشیدنی و حتی لیوان و بادکنکا... گرفته تا لباس من که خاله پری گل کاشته بود

همه شون توت فرنگی و دختر توت فرنگی شده بود... حتی تو کادوهامم توت فرنگی بودزیبا

همه بهم میگفتن توت فرنگی کوچولو..خجالت

کلی خوش گذشت.. کلی

 

اینا هم کارای خاله زیباست..

عزیزم

تولدت مبارک

نهالم روز تولدت از بهترین روزای عمرمه

منتظر باش گلم تو پست بعدی حتما درمورد تولدت برات مینویسم و عکساتم میزارم

محبت

پسندها (1)

نظرات (0)