نهالنهال، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

♥♥♥نهال زندگی ام♥♥♥

برایت آرزوهای بزرگی دارم نهالم

تولدت مبارک نهالِ مهربانم😍

1400/1/23 2:14
نویسنده : مامان فهیمه
375 بازدید
اشتراک گذاری

آماده شدیم برای یک تولد دوست داشتنی و به یادماندنی...
اینجا گفت مامان بیا موهامو داره باد میبره ازم عکس بگیر















مثلا عکس خواهرانه بود دیگه... فقط حمله به کیک و بادکنک هاااا







جانان من
















فدای خنده هات













خوشحالم که من و بابا تونستیم این روزت رو برات به یادموندنی کنیم عزیزم
فقط اون ویدیویی که تو گوشیم برای تشکر برام ساخته بودی رو هیچ وقت فراموش نمیکنم
عزیزم همینقدر مهربان و قدرشناس و دوست داشتنی بمان
ممنونم خدای بزرگم که نعمت دوست داشتنیت رو برامون هدیه کردی‌...
ازت میخام که در همه حال با بزرگی خودت حافظ و نگهدارش باشی
تولدت مبارک نهال زندگی ام
@nahal_nilay
پسندها (5)

نظرات (2)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
23 فروردین 00 3:42
سلام امروز من با وبلاک شما اشنا شدم دنبالتون مردم تولد نهال جونو تبریک میگم از این که براتون خوش گذشته خوشحالم 
خدا حفظش کنه خدا خوشبختشون کنه انشاالله همیشه در بالایی ها ببینیش
 انشاالله همیشه دلتون مثل اون روز تولد شاد باشه 
فرصتی شد به ما هم سر بزنید ممنون میشم ❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏
مامان فهیمه
پاسخ
سپاس از لطف شما ممنونم چشم حتما
عمه فروغعمه فروغ
5 اردیبهشت 00 14:05
تولد گل دختر نازتون مبارک،خدا حفظش کنه براتون❤
مامان فهیمه
پاسخ
&hearts️&hearts️&hearts️&hearts️