نهالنهال، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره

♥♥♥نهال زندگی ام♥♥♥

برایت آرزوهای بزرگی دارم نهالم

سورپرایزهای نهالی🥰

1400/2/13 0:55
نویسنده : مامان فهیمه
242 بازدید
اشتراک گذاری



یعنی تو فرشته ای نهالم
۱۱ ام اردیبهشت
شب بود و نهال رفت اتاقش بخوابد
من هم نیلای را خواباندم و رفتم سراغ کارهای عقب افتاده ام
و البته باید برای نهال سوال ریاضی مینوشتم
خلاصه
اصلا فکرش راهم نمیکردم
که واقعا وارد اتاق نهال که شدم
سورپرایز شدم
نهالِ مهربانم
گاهی عصبانی میشم
بداخلاق می شوم
ولی تو همه ی آن ها را نادیده میگیری
میدانم که میدانی
خیلی برایم و برایمان این روز ها سخت میگذرد
ولی تو که هستی
همه ی دنیا از آنِ من است
فرشته ها گاهی میتوانند دختر ۹ساله ای باشند که با تمام وجودش همه ی احساس درونی اش را روی نقاشی های قشنگش که من شاهکارشان می نامم... و جملات زیبا و دوست داشتنی اش, پیاده کرده؛ تا مادری که غافل از همه چیز ساعت ۱۲ و نیم شب؛ بعد از خواباندن فندق خانه شان و انجام دادن کارهای عقب افتاده اش داخل اتاقش شده برای برداشتن کتاب ریاضی را.... سورپرایز کند‌...
.
.
و در حالی که روی زمین به خواااب ناز فرو رفته؛ با زبان بی زبانی و خلاقیتش ... داد بکشد و بگوید که تو بهترین مادر دنیا هستی و من همه چیز را از تو یاد گرفته ام و روز معلم را اینگونه تبریک بگوید...🤩🤩
.
.
و منِ از همه جا بی خبرِ چنین سورپرایز شده؛ ساعت ۱ونیم شب به وقت روز معلمِ سالِ ۴۰۰... لبخند بر لب و خودکار به دست در حالیکه نمونه سوال ریاضی فردا را آماده میکنم... از داشتن تو خداااارا صدها هزار بار شاکرم...

@nahal_nilay

مرسی که هستی نهالم همین بودن هایت برایم دنیاست🥰🥰
#چشم_بد_دور_که_هم_جانی_و_هم_جانانی
#فدای_دخترم
#نهال_زندگی_ام
#سورپرایز_عالی
#روز_معلم
#روز_معلم_مبارک
این متن را توی پیجم گذاشته ام
دوست داشتم اینجا هم باشد
ممنون میشم پیج نهال و نیلایِ من رو تو اینستا فالو کنید
@nahal_nilay
#nahal_nilay
سورپرایز روز معلم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)