نهالنهال، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

♥♥♥نهال زندگی ام♥♥♥

برایت آرزوهای بزرگی دارم نهالم

تولد مامانی

1393/9/26 13:04
نویسنده : مامان فهیمه
294 بازدید
اشتراک گذاری

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

دیروز از خواب که بیدار شدم خاله رضوان محبتخونه ما بود...

فهمیدم که مامانی قراره بره کانون...

مامان که رفت خاله گفت: نهال تولد مامانه...

محبت  آخ جون تولد...  محبت

کلی بادکنک باد کردیم و چسبوندیم دیوار...

البته بماند که من خودم چن تاشو ترکوندمخجالت

خاله رضوان بدبخت از صبح داشت یاد میداد که مامان اومد بگم "تولدت مبارک..."

تا مامان رسید من داد زدم ...

گورمه...    گورمه...   

هیچی پازلمو میگفتم دیگه...

آخه کلی زحمت کشیده بودیم و درستش کرده بودیم...

با کمک خاله رضوان یه تابلوی قشنگ با دستای خودم... خود خودم برا مامان درست کردم

بفرمایید... قشنگه...

عصر که بابا اومد یه کیک گنده خوشگل آورد ...

تا کیک و دیدم شد تولد من...  آخه من کشته مرده تولدم...

گفتم "مامان سه نه ده صاباح آلاجام دا...."

کلی با کیک عکس انداختم و خوش گذروندم....

جای همه تون خالی....

مامان بابای گلم...

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

  اینم چن تا از فیگورام 

تازه من یاد گرفتم چطوری شمع رو روشن کنم...

ببینین اینجوری...

پسندها (6)

نظرات (8)

مامانی
27 آذر 93 19:02
تولد مامانی مبارک شیطون بلا موش بخورتت که اینقدر ناز و ملوسی
مامان فهیمه
پاسخ
مرسی.... ریحانه جونم خیلی نازه من دوستش شدم دیگه...
سمانه
27 آذر 93 19:12
اله اونون جانینان.خاله جونم تولد توهم مبارک
خاله رضوان
27 آذر 93 23:54
وای که چقد بخاطر شمع ها ذوق کرده بودی بابات بخاطر تو که بتونی زود زود شمع فوت کنی رفت از تو ماشین فندک آورد مدام اون شمع ها رو روشن خاموش میکردی ایشالا تا این 3 ماه تموم شه بتونیم هر روز و هرشبش برات ی تنوع بسازیم که گذشت روزها برات آسون شه البته ی 4 روزیه که کارای خطرناک میکنی و مثلا با همون گچ غلط میزنی موندم وقتی نصف گچ تموم شد چجوری میخای آروم بگیری خاله جون زود خوب شو
مامان فهیمه
پاسخ
خاله من تو رو خیلی خیلی دوست دارم هروقت تو پیشمی اون روز برام خیلی خوش میگذره منم اونجوری حالم خوبتر میشه...
خاله رضوان
28 آذر 93 0:01
اینایی که وقتی صداشونو میشنوی حالت خوب میشه غصه هات یادت میره اینا باید تو زندگی آدم بمونن واسه همیشه خدایا گلهای باغ زندگی خواهرای من سلامت باشن همیشه بخندن تا من از خنده هاشون انرژی بگیرم دوست دارم خاله
مامان فهیمه
پاسخ
و کسایی هم هستن که همیشه تو اوج بی کسی میری سراغ اونا... پس اونا باید همیشه شاد و خوشبخت زندگی کنن... خوشبخت باشی خاله ی خوبم
مامان حدیث
6 دی 93 9:23
سلام خاله جوووووووووووووون ان شاا... زود زود خوب میشی! ماشاا... بهت که اینقد خلاقی. همیشه لبت خندون وشاد باشی گل خاله
مامان فهیمه
پاسخ
سلاااااااااااااام مرسی خاله خودم من هرچی دارم از شما دارم.... دوستون دارم
مامان راحله
9 دی 93 15:42
ماشالله چه دختر خوشگلی .. خدا حفظت کنه مامانش تولدت مبارکککککککککککککککک ان شالله همیشه در کنار هم شاد باشید
مامان فهیمه
پاسخ
مرسی خانومی که لطف کردی...
مامان راحله
9 دی 93 16:03
_____________¶¶¶__________¶¶¶ ____________¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶¶_______¶¶¶¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶¶_______¶¶¶¶¶¶¶__________¶¶¶ _____________¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶_________¶¶¶¶¶ _________________________¶¶¶¶¶__________¶¶¶¶¶ __________________________¶¶¶___________¶¶¶¶¶ _________________________________________¶¶¶ _____¶¶¶ ____¶¶¶¶¶_________________¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶________________¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶________________¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶____¶¶¶_________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶____¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶ ____________¶¶¶¶¶__¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶_¶¶__________¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶ ________________¶__¶¶__________¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶ _______________¶___¶¶¶__________¶¶¶¶¶__¶¶¶ ______________¶____¶¶¶¶__________¶¶¶¶¶ ______________¶____¶¶¶¶¶_____¶____¶¶¶¶ ___¶¶¶_______¶_____¶¶¶¶¶¶___¶¶¶____¶¶____¶¶¶ __¶¶¶¶¶______¶_____¶¶¶¶¶¶___¶_¶_____¶___¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶_____¶_______¶¶¶¶¶___¶¶¶_____¶__¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶_____¶________¶¶¶____________¶__¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶______¶_______________________¶__¶¶¶¶¶¶¶ ____________¶___¶¶__________________¶___¶¶¶¶¶ ____________¶_____¶¶________________¶____¶¶¶ ____________¶_______¶¶¶¶¶¶__________¶ _____________¶_____________________¶ _____________¶_____________________¶ _________¶¶___¶___________________¶___¶¶ ______¶¶¶__¶__¶___________________¶__¶__¶¶¶ _____¶_____¶___¶_________________¶___¶_____¶ _____¶______¶___¶_______________¶___¶______¶ _____¶_______¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶_¶¶_______¶ ______¶________¶___¶¶_______¶¶¶_¶¶________¶ _______¶_______¶___¶_¶¶¶¶¶¶¶__¶_¶________¶ ________¶______¶____¶________¶¶_¶_______¶ _________¶¶____¶_____¶¶_____¶__¶¶_____¶¶ ___________¶____¶______¶¶¶¶¶¶___¶____¶ ____________¶____¶__________¶___¶¶__¶ ___________¶______¶¶________¶___¶_¶__¶____¶¶¶ __¶¶¶______¶________¶¶¶¶¶¶¶¶¶___¶__¶_¶___¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶____¶_________________¶¶¶¶¶___¶_¶__¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶___¶_________________¶________¶¶__¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶___¶_________________¶________¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶___¶_________________¶_______¶_¶ _¶¶¶¶¶____¶_________________¶______¶__¶ __¶¶¶_____¶_________________¶_____¶¶__¶ __________¶______¶¶¶________¶_____¶___¶ ___________¶____¶¶¶¶¶_______¶_____¶___¶ ___________¶____¶¶¶¶¶_______¶_____¶__¶ ____________¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶___¶ ____________¶____¶¶¶________________¶ _____________¶_____________________¶ ______________¶___________________¶ _______________¶_________________¶ ________________¶¶_____________¶¶ __________________¶¶¶_______¶¶¶ _____________________¶¶¶¶¶¶¶