نهالنهال، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

♥♥♥نهال زندگی ام♥♥♥

برایت آرزوهای بزرگی دارم نهالم

برای نهالم

1393/9/19 14:08
نویسنده : مامان فهیمه
308 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

امروز دوست دارم فقط خودم برات بنویسم

الان درست یه ماه از عمل جراحی پات میگذره

یه ماه از اون روز وحشتناک...

روزی که آرزودارم هیچ مادری تو همچین شرایطی قرار نگیره

نهالم درسته که دیگه یه کم بگی نگی به وضعیتت عادت کردی ولی من میدونم تو دل کوچیک و مهربون  تو چی میگذره!

با اون صدای نازک و مهربون و شیرینت و با اون کلمات قشنگی که استفاده میکنی شاید برا همه خنده دار باشن ولی اون حرفات قلبمو به درد میارن...

جوری حرف میزنی که انگار همه چیز رو میفهمی...

بیخوابیهای شبانه ات و گریه ها و بهانه گیری هات رو من درک میکنم

خیلی دوست داشتم میتونستم کاری کنم که زودتر اون گچ پات باز میشد و تو بازم میتونستی بدوئی و دنبال شیطونیات باشی...

ولی عسلم ما باید تحمل کنیم....

هنوز 2 ماه دیگه هم مونده و ما باید اونم صبر کنیم.

میدونم تو خیلی قوی هستی ولی ازت میخوام بیشتر قوی بشی مثل بابات که همیشه میگی...

باید صبورانه صبر کنیم تا بالاخره اگه خدا بخواد تو هم مثل دوستات راه بری - بدوئی - بری مهد و هرچقدر خواستی تاب بازی کنی.

خیلی دوست دارم شیرینم...

در انتظار گذشت ماه دوم از خداوند میخواهم تحمل این روزها را برایت آسان کند...

آمین    یا رب العالمین

 

پسندها (6)

نظرات (4)

دختر خاله هات
21 آذر 93 12:13
سلام. ایشالا نهالیمون هر چی زودتر خوب شه.ما هممممممممون براش دعا میکنیم خاله جون.
مامان فهیمه
پاسخ
انشاا... گلم خیلی دوستون دارم
خاله رضوان
24 آذر 93 16:32
دخترم کلی موهاش بلند شده قراره عید حسابی تیپ بزنه فداش شه خاله ش عشق خاله شه
مامان فهیمه
پاسخ
خاله بعدا خودت باید موهامو ببافیا... عید میخام غوغا کنم
خالـــــه زیبـــــا
25 آذر 93 13:14
عزیزم چشمام پر شد ، ما همه برات دعا می کنیم دوستت داریم نهالی بوس بوس خاله منم خیلی دوست دارم... اینهمه پشت کامپیوتری واسه چی برام کم نظر میذاری شوخی کردم
مامانی
19 دی 93 18:33
انشاالله که نهال خانمی زود زود خوب میشه. این روزای سخت میگذره و انشاالله روزهای خوشی به زودی میاد سراغتون.
مامان فهیمه
پاسخ
مرسی خانومی ممنون از اینکه اومدین گل کاشتین