نهالنهال، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

♥♥♥نهال زندگی ام♥♥♥

برایت آرزوهای بزرگی دارم نهالم

یه کمی بهترم

1393/9/17 8:35
نویسنده : مامان فهیمه
306 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای خوب من سلام

مامان میگه از همه شما به خاطر اینکه برام دعا کردین و میکنین تشکر کنم... محبت

الان یه کم بهتر شدم...

و چون یه کم بهترم اینروزا مامان میره سرکار و منم بیشتر با خاله رضوان میمونم

البته امروز سه روزه که کله مامان جون و عمه سحر میخورم...چشمک

...

راستی مامان میگه قراره چند وقت دیگه بریم پیش آقای دکتر و با یه چیز که خیلی صدا داره این گچ پامو که من اصلا دوس ندارمو ببرن

البته اول قراره یه کمیشو ببرن خطا

ولی بعد دوماه دیگه کلا راحت میشی گلمآرام

منم میگم آخ جون...


 

پسندها (4)

نظرات (1)

خـــاله زیِِِــــبا
17 آذر 93 11:33
الهی قربووون اون خندت بشم من ، زود خوب شو نهال جونم
مامان فهیمه
پاسخ
باشه...آخه من داریخیرام تو زود زود نمیای پیشم که زود زود بیا منم زود خوب شم