نهالنهال، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

♥♥♥نهال زندگی ام♥♥♥

برایت آرزوهای بزرگی دارم نهالم

تولد رستا خانوم

1393/6/29 13:26
نویسنده : مامان فهیمه
277 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز تولد بودیم

تولد دختر خاله ام رستا جون

1 سالش شد.

اینقدر خوش گذشت که نگو

تا جایی که من همش فکر می کردم تولد خودمه...خندونکخندونکخندونک

فکر نکنین اخم کردما نخیر قیافه گرفتم عزیزم قیافه

آخه مثلا تولد بود

فکر میکردم تولد من بود دیگه...چشمک

این پایینم نگاه کنین ثابت میکنم...

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

پسندها (2)

نظرات (3)

مامانِ بهار
9 مهر 93 16:36
فدای اخمات
مامان فهیمه
پاسخ
آخه تولد منه ی رستا میاد پیش من میگن رستا تولدت مبارک...
hanieh
14 آبان 93 15:30
سلام وبلاگ زیبایی دارین اگه به من هم سر بزنین و نظرتونو بگین خوشحال میشم
خاله جون
9 اردیبهشت 94 12:26
عزیزم نهال نورچشمانت امیدرادروجودم شعله ورمیکندولبخندهایت شادی رابرلبان مامان قهرمان وشجاعت و من به ارمغان می آورد.نمیدونی چقدردوستت دارم من به خانواده ی زحمتکش تووبه مامانی مهربان ودلسوزتوافتخارمیکنم وبرایتان روزهای شادوسرشارازسلامتی ازخداوندمنال آرزومیکنم .