نهالنهال، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

♥♥♥نهال زندگی ام♥♥♥

برایت آرزوهای بزرگی دارم نهالم

چه خانووومی شده نهال!

1394/3/5 17:38
نویسنده : مامان فهیمه
560 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح زود مامان و بابا تبریز کار داشتن منو آوردن گذاشتن خونه آجان اینا منم که خب... ازخدامه

دلم واسه جوجه هام یه ذره شده بودمحبت

آهان الان یادم افتاد بگم من 2 تا جوجه خوشگل دارم که بابا حمید جونم جمعه برام خریده مجبور شدیم بیاریم خونه آجان اینا بذاریم ... اونقدر خوشگلنبوس

یکیش صورتیه و شیطون اونیکیشم سبز و آروم

مامان رفته بود تبریز قرار بود دیر بیان دنبالم منم با جوجه هام بازی کردم .. هی هی میگن اذیت نکن بابا مگه من چیکارشون دارم فقط میگم وایسین یه جا غذا بخورین خوب... بعدم که دوست دارم بگیرم و بذارمشون تو قفسشون تا یه وقت خدایی نکرده گربه نیاد بخورتشون خب...خندونک

عصر بابا و مامان اومدن دنبالم رفتیم پارک

کلی ام اونجا خستگی در کردم... با تاب و سرسره.. بعدم اونجا اتفاقی پسر خاله حسین جونم رو دیدم کلا من ندیده بودمش و ازش خجالت میکشیدم... ولی نشستیم باهم بلال خوردیم و گپ زدیم

جاتون خالی خوش گذروندم کلی...

 

عزیز دلم دیگه خیلی شیطون شدی من و بابا هرچی بگیم از شیطونیات کم گفتیم نمیدونی چه بلایی سر جوجه ها می آوردی تا جایی که بابا حمید بیچاره گفت آغا من اشتباه کردم برا شما جوجه خریدم خطابالاخره راضیت کردیم تا ببریمشون خونه آجان آرامولی برگشتنی بازم میخاستی بیاریشون که یه کم توضیح دادم بهت که گلم ما جایی واسه نگهداشتنشون نداریم و شما گل خانوم خودم قبول کردی بغلبعدم هر روز که از مهد کودک برمیگردی زنگ میزدی خاله زیبا که : خاله جوجه هام نمردن!!! چطورن !!! و بوسشون کردی !!؟؟تعجب و فلان و فلان خاله زیبا هم که از خداشه بشینه باهات حرف بزنه هی شمارو میکشه به حرف زدن که آخر سر خودت بدون خدافظظی گوشی و میزاری رو میزو میری..فرشته

اینروزا کلی عوض شدی... خانومی که نمیذاشت یه عکس ازش بندازیم الان دیگه خودش میاد و میگه ... "مامان باخ فیگوروما... منن عکس سالیسان!!! "ای جانم... قیافه تو هم یه جوری میکنی که فقط اون موقع دلم میخاد بیام و محکم بغلت کنم... بغل عاشق گوشی خاله رضوانی و هروقت میبینیش بدبخت گوشیش پر میشه هوارتا عکس جور واجور از نهال بلا... یا هروقت میگم نهال وایسا عکس بندازم ازت... قیافه میگیری و میگی: وبدادیما قویاجاخ سان!!!  خندهوبداد= وبلاگ ... و کلی شیرین زبونیای دیگه

دوست داری فقط برات آهنگ باز کنیم و هی واسه ما برقصی... چندتا رقص آذری و باله تو گوشی خاله دیدی و فقط از اونا تقلید میکنی... البته 2 تاشو قاطی هم کردی خخخخخ خوشمزه

واااااای نهال نمیذاری اون کشوی لباسات یه دیقه تمیز بمونه... هر چند وقت یه بار میری لباس عوض میکنی و با یه فیس و افاده که نگو... عاشق دامن پوشیدنی اونم دامن فوووون... تا وقتی میچرخی قشنگ دورت بچرخه... الاااااهی مامان فدای شما... خوشگل خانوممم

از جلوی آینه کنار نمیری شونه خودتو برمیداری و فقط موهاتو شونه میکنی...انگار نه انگار که شما همون نهال نبودی که میگفتی "بوجورسی قشهدی ... داراما... " ولی الان چی... خودت شدی آرایشگر خودت و البته من...خسته بعدم میگی  "مامان من آرایشگاهام  سنده گلیب سن سنی خوشگل الیم... " که بععععله اونطوری میشه که چند وقت دیگه احتمال داره اینجانب کچل بشم.... تعجبجانیوی ییییم گیلمچشمکمحبتراضی میز ارایش و سشواری هم که خاله زیبا تو تولدت خریده بود با موصاف کن همه شدن اسباب کارت تا دمار از روزگار موهای من درآری...شاکی

و البته یه چیزی که دخترم هنرمنده...

اینروزا هرچی میخای به مامان و بابا بگی اونو تبدیل به شعر میکنی و آهنگین برامون میخونی مثل این:

"مامان گدنده کانونا... اونی چوخ بوس ایلرم

بابا گدنده ایشه ... اونی چوخ سوورم

نهال گدنده مدرسیه ... اونی دا سوورم"

قربونت برم عسل خانوم مهربونم که اینقدر ناز و با آهنگ میخونی که فقط دوس دارم نگات کنم و گوش کنم...

ناز گل مامانی...  به کارای هنری خیلی علاقه داری و هروقت میای کانون نقاشی میکشی ... کاردستی درست میکنی... و با جورچینا خودتو سرگرم میکنی ...

 

پسر خاله حسین

از فیگورای من... با کایلو که اکثرا با خودم همه جا میبرمش

موهامو قشنگ شونه زدم...!!! کار خودمه ها...  لباسامم خودم پوشیدمآرام

دوچرخه سواری و قطار بازی تو پارک هم که کار هر روزم شده...

اینم متو خانه منه از همه عروسکام بیشتر دوست دارم حتی از کایلو

اسمشم خودم براش گذاشتمبغل

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان راحله
17 خرداد 94 23:48
هزاررررر ماشالله عزیزمممممممم
مامان فهیمه
پاسخ
مرسی خاله اش
مامان راحله
21 خرداد 94 17:28
سلام دوست خوبم . تولد بهارمـہ . اگـہ میخواے تو شادے ما شریک باشے بـہ وب ما یـہ سر بزטּ . خوشحال میشیم . ________________________¶¶¶¶¶¶ ________________________¶¶¶___¶¶ ______________________¶¶¶______¶___¶¶ ___________________¶¶¶¶¶¶_¶____¶¶¶¶¶¶¶ __________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ __________________¶___¶¶¶¶¶¶¶________¶¶ _________________¶¶_____¶¶______¶____¶¶ ________________¶¶________¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶ _______________¶¶__________¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶ _¶¶__¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ __¶¶___¶¶¶____¶¶_________¶¶¶¶___________¶¶ ___¶¶_¶__¶¶__¶¶¶____¶¶__¶¶______________¶¶ ____¶¶¶¶__¶¶_¶¶¶__¶_¶¶_¶¶_______________¶ _____¶¶¶¶¶_¶¶_¶¶¶¶_¶¶¶¶¶_¶_____________¶¶ ______¶¶¶¶__¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶__¶____¶_______¶¶ _________¶¶¶_¶¶__¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶¶_¶¶___¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________________¶¶¶¶__¶¶____¶¶____¶¶¶¶ ________________¶¶¶¶____¶¶____________¶¶¶ _______________¶¶¶¶______¶¶¶¶___________¶¶ ______________¶¶¶¶_________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶ ______________¶¶¶______________¶¶¶____¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶_______________________¶¶¶ _____________¶¶¶_________________________¶¶ _____________¶¶¶ _____________¶¶¶ ______________¶¶¶
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
26 تیر 94 2:17
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥ ..♥ ...♥ ....♥ .....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥
آیدا
29 تیر 94 1:56
سلام خوش حال میشم از وبلاگ من دیدن کنی من آپم
تبادل لينک رايگان
22 مرداد 94 17:35
سلام عزيزم وبلاگ خيلي قشنگي داري آيا دوست داري وبلاگت را به هزاران كاربر اينترنت معرفي كني؟ همين امروز لينك خودت رو به صورت رايگان ثبت کن تا 1000 بازديدکننده رايگان فقط تا آخر سال دريافت کني و رتبه خودت رو افزايش بدي