نهالنهال، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

♥♥♥نهال زندگی ام♥♥♥

برایت آرزوهای بزرگی دارم نهالم

پنجره ای نو...

1394/7/8 16:23
نویسنده : مامان فهیمه
359 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم ...نهالم...

الان حدود 4 ماهی میشه که نتونستم به وبلاگت سری بزنم  خودم هم ناراحتم و به خاطر این موضوع از دختر خانوم گل و مهربونم میخام که منو ببخشه...

اول از همه باید بگم یه اتفاق اساسی که تو زندگیمون افتاده اینه که اسباب کشی کردیم و اومدیم تبریز و اگه خدا بخواد انتقالی مامان هم دیگه داره حل میشه و اصلی ترین دلیل که نتونستم به وبلاگت سر بزنم همین جریان اسباب کشی بود که کلا درگیر بودیم بعد اون هم یه مدت اینترنت نداشتیم ولی الان حدود یک ماه میشه که درست شده ولی من هنوز فرصت مناسب و فراغت کامل پیدا نکرده بودم الانم که دارم مینویسم شما کنار من داری تو رویاهات غلط میزنی...

عوضش به شما خانوم گل و گلابم قول میدم پست هایی رو که باید میزاشتم و ازدست دادیمشون رو حتما جبران کنم و عکسای شما عسل خانوم رو بزارم تا دوستاتم ببینن که چقدر ماشاا... نهال خانومم خانومی شده واسه خودش...

غذاشو دیگه خودش میخوره- نقاشیهاش عالی شدن - بلدی بعضی از لباساتو خودش بپوشه یا عوض کنه - اتاقشو تمیز کنه- خودش بره اتاقش شبا راحت بخوابه  و... مهمتر از همه مثل یه دختر خانوم خوب به مامان هم کمک میکنه نهال خوشگل من..محبت

خب البته اینا جنبه خوب خوباش بودن... نهال که کار بد نمیکنهچشمک

 

اینم جدید ترین عکس نهال خانوم با فیگور مخصوص...

 

http://www.niniweblog.com/upl/nahal-91/14436175075.jpg

http://www.niniweblog.com/upl/nahal-91/14436174888.jpg

دوستان خوبم سلام

خیلی وقت بود که نبودم و دلم برای همه تون تنگ شده...

دوستون دارم

میبوسمتونبوس

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان راحله
9 مهر 94 13:32
تمام لذت عمرم در اين است / که مولايم اميرالمومنين است دوست عزیزم عیدتون پیشاپیش مبارک
مامان امیرعباس
11 مهر 94 11:25
سلام خداحفظش کنه ماشاا...واسه خودش خانومی شده می بوسمش
مامان فهیمه
پاسخ
لطف دارين خانومم..
مامان زهره
22 مهر 94 17:34
ای دون نهال جونم خیلی نازی خوشگلم چه ژستی خیلی دوست داشتنی هستی دوستت دارم خوشگلم
مامان فهیمه
پاسخ
ممنونم چشماتون ناز ميبينن... منم دوستون دارم
مامان شهناز
25 مهر 94 13:50
نهالـــــــــــــی من چطوره ؟؟ دورت بگـــــــــــــــــــرده خالــــــــــــــــــــه««««««««««««
مامان فهیمه
پاسخ
مرسي خاله اش... فداي مهربونيتون