نهالنهال، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

♥♥♥نهال زندگی ام♥♥♥

برایت آرزوهای بزرگی دارم نهالم

کلاس نقاشی

1394/10/17 16:46
نویسنده : مامان فهیمه
305 بازدید
اشتراک گذاری

جاتون خالی دارم میرم کلاس نقاشی

این پست رو مامان خیلی وقته همینطوری بدون عکس گذاشته وبلاگم

البته این بهتر شد چون الان با چند تا از آثارم در خدمتتونم

niniweblog.com niniweblog.com niniweblog.com

الان حدود 4 تا جلسه رفتم البته چون راه ما تا کانون دوره مامان منو فقط شنبه ها میبره یعنب هفته ای یه روز

نمیدونم چرا.... ولی آانگار میگه اونجا اذیت میکنم

آخه منووووو اذیت....niniweblog.com

ولی خودمونیم تو کلاس خیلی خوش میگذره

مربی مونو هم خیلی دوس دارم

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

جلسه اول

جلسه دوم

جلسه سوم

جلسه چهارم 3 دی 94

و البته از برگشتن های من در مسیر

niniweblog.comniniweblog.com

عزیزم.....

قربونت برم نهالم موقع برگشتن از کانون کنار پارک یا حالت اونقدر خوبه که باید بریم ازت عکس بندازیم... که نوز هم موفق نشدی منو بکشونی طرف 2 تا دوچرخه ای که تو پارک هست ویا اینکه مثل اونروز .... میخوابی ... الهی بمیرم برات خیلی دلم برات سوخت وقتی آروم توی بغلم خوابیدی و گذاشتمت روی صندلی اتوبوس اصلا نفهمیدی... تو عکسا مشخصه که هی گردنت خم میشد و آخرشم برداشتم تو بغلم گذاشتمت...

خیلی ناز و ملوس شده بودی

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (1)

نظرات (0)