نهالنهال، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

♥♥♥نهال زندگی ام♥♥♥

برایت آرزوهای بزرگی دارم نهالم

من انتخاب شدم

1394/10/20 11:30
نویسنده : مامان فهیمه
293 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای گلم سلام

مامان دیروز داشت با گوشیش وبلاگ رو چک می کرد که یهویی گفت... نهااااااال تو منتخب شدی...

وای اونم تو بخش هیات داوران

نفر ششم جشنواره

منم گفتم: نمنه مامان... نمنه اولوب...

چی شده مامان!!!!؟؟؟؟؟؟

مامان گفت یادته عکستو فرستاده بودیم برای مسابقه... نی نی وبلاگ خوشش اومده تو شدی برنده...

منم که اسم برنده رو شنیدم کلی کیف کردم... آخه همیشه دوست دارم برنده بشم

مثلا وقتی از پله های خونه میریم بالا... من اول میشم

یا وقتی با مامان و بابا میریم پایسین باز من باید اول بشم...

یا وقتی غذا میخوریم ... سر سفره همیشه من اولم...راضی

تو بازی کلاه قرمزی هم فک کنم اول باشم چون امتیازم خیلی زیاده... هی میره بالا...

لباس که میپوشیم مامان میگه زود باش اول شو دیگه عسلم... منم میگم مامان خودت اول باش ایندفعهخندونک

اینم تصویر برگزیده ی من

اونم تو بخش هیات داوران...

نفر ششم از 60 نفر

 

پسندها (4)

نظرات (0)