نهالنهال، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

♥♥♥نهال زندگی ام♥♥♥

برایت آرزوهای بزرگی دارم نهالم

آبجی نیلای گل گلی

1399/3/1 1:56
نویسنده : مامان فهیمه
364 بازدید
اشتراک گذاری
از وقتی نیلای خانوم رو برای اولین بار گردش بردیم بیرون دیگه هوایی شده و هی دلش میخواد از خونه بزنیم بیرون...

به قول مامان بدجور بغلی شده...

از طرفی هم که بابا میره سرکار و دیگه قرنطینه کرونارو تموم کردیم بیشتر دلتنگش میشیم و تو خونه موندن خیلی سخت شده...

تا اینکه امروز من و مامان نیلای رو گذاشتیم کالسکه و زدیم حیاط😂... حیاط😄😄

آخه گل محمدی های حیاط دراومدن و دو روزه هی میاوردم برا مامان و میریختم چاییش خیلی خوشش میومد مامان هم یاد یه چیزی افتاد... چی... عکس نینیای من که لباسمو پوشوندیم تن نیلای وآی کییف داد

جالبش اینجا بود که اون عکس رو ۲ماه و ۲۵ روزگیم از من خاله رضوان جونم انداخته بود
مامان گفت امروز بریم از نیلای هم بندازیم چون درست اونم ۲ماه و ۲۵ روزشه😍



مامان نوشت: نهالم ... نیلای جانمان تداعی خاطرات کودکی های توست...

چقدر خاطره بازی با تو را دوست دارم...😍

نیلای فرشته ی کوچک و مهربانم

مرسی که آمدی و دنیایمان را شیرین تر کردی

...💖💖💖💖

چند تا عکس از خاطره ی امروز






آبجی نهالت تو رو به گل محمدی هم آعشته ات کرد که همیشه سلامت باشی عزیزم😘



قوربون خلاقیت و فیگورای قشنگت نهالم😍


بلاچم😄😅😍😄😅


گلدونه ی ما😘







































پسندها (1)

نظرات (1)

عمه فروغعمه فروغ
2 خرداد 99 12:29
چه گل دخترایی❤