نهالنهال، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

♥♥♥نهال زندگی ام♥♥♥

برایت آرزوهای بزرگی دارم نهالم

مو خوشگلم

1399/3/6 2:59
نویسنده : مامان فهیمه
246 بازدید
اشتراک گذاری

میخاستی یه تغیر بدی تو خودت... خب دختر خانم ها اینطوری ان دیگه...

اولش برای عروسی عمو بابک دوست داشتی موهاتو رنگ کنم ماهم نظری نداشتیم... بابا حمید هم میگفت خب یه خورده اشکالی نداره...

ولی خب همونطوری موند و دیگه نخواستی... 

حالا گفتی مامان موهامو بزن... من😑

والا تا حالا من مو کوتاه نکرده بودم

اما دلمونو زدیم به دریا و شروع کردیم😊

خب نهالمون دوست داره که اینبارم موهاش کوتاه باشه😘

 

 

ای جاان دلم که خودت خدای خلاقیتی

نتیجه ی کارمان هرچه باشد یه دنیاااا عشق از آن میزند بیرون و تو دنیااای منی نهالم...

فرشته ام

مبارکت باشه عزیز دلم😍😍😍

پسندها (4)

نظرات (2)

عمه فروغعمه فروغ
17 خرداد 99 13:10
مبارکه😘
مامان فهیمه
پاسخ
سپاسگذارم
千.𝓏千.𝓏
17 خرداد 99 14:40
وای خدای تو همه حوزه قشنگی 🥰🤗🤗