نهالنهال، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

♥♥♥نهال زندگی ام♥♥♥

برایت آرزوهای بزرگی دارم نهالم

من همیشه دوستت دارم

1399/3/18 18:08
نویسنده : مامان فهیمه
221 بازدید
اشتراک گذاری

نهال من... فرشته ی آسمانی ام... مهربان ترین دخترعالم...

این روزا که فصل امتحانات هست و با کرونا هم درگیریم... و باید تو فضای محازی درس بخونیم میدونم برای ۲تامونم سخت شده... هم اینکه من نمیتونم بهت برسم و با آبجی کوچولو درگیرم هم اینکه تو تنهایی ناراحت میشی و از دست من دلگیر و حوصله ات اون فضا رو نمیکشه و باعث میشه ناراحتی پیش بیاد

عزیز دلم من خودم برای این شرایط پیش اومده خیلی ناراحتم...

چطور سال قبل ۲تلیی با کمک همدیگه با ارامش تمام و به راحتی تونستیم تو کمتر از ۳ماه کلاس دوم رو جهشی بخونیم...اونم با نمره های عالی ... پس هم تو بلدی و هم من همیشه دوست دارم که کمکت کنم

متاسفم اگه گاها عصبانی شدم و کاری کردم که نباید میکردم...

اونم بیشترش به دلیل اینه که همزمان نمیتونم به ۲تاتون برسم

این روزا تموم میشه و من و تو بازم کنار هم آرامش داریم

خیلی دوستت دارم نهال من دلیل مادری ام😘

پسندها (1)

نظرات (1)

عمه فروغعمه فروغ
18 خرداد 99 20:42
ان شالله موفق باشی دختر گل😊
در عوض خواهر کوچولوش که بزرگتر شد و هم بازیای خوبی شدن این سختیا هم شیرین میشه براش❤
مامان فهیمه
پاسخ
ان شاء الله که همینطور که شما میفرمایید بشه... ممنونم