نهالنهال، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

♥♥♥نهال زندگی ام♥♥♥

برایت آرزوهای بزرگی دارم نهالم

آدم برفی

1393/11/9 19:29
نویسنده : مامان فهیمه
347 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره دیروز یه برف نازو خوشگل بارید تا من امروز تونستم آدم برفی درست کنم

 

                                 

با کمک مامان و خاله رضوان و دخترخاله زهرا

آخه دیشب بابا که اومد مارو برد خونه آجان اینا

آبا و آجان هم که رفته بود کرج خونه دایی محسن

من خودم بلدم بینی شو از هویج میذارن بعدم که خورسید خانوم میاد و آدم برفی رو آب میکنه تا دستاش میمونن

آخه اونارم از شاخه میذارن...

 

پسندها (5)

نظرات (5)

♫ نیکتا ♫
9 بهمن 93 19:40
سلام مامان نهال جون وبتون خیلی عالیه ... لطفا به من سر بزنید و با نظرات ارزشمند و لایک هاتون منو خوشحال کنید
مامان راحله
9 بهمن 93 22:10
چه آدم برفی خوشگلی
مامان فهیمه
پاسخ
ممنونم کلی امسال منتظظز این روز بودم خاله جونم
مامان فریبا
10 بهمن 93 20:42
عزیزممممممممممممممم کاش منم اونجا بودم سرما نخوری گلم چه ادم برفی نازی فقط بدبخت خیلی گردن نداره
خالـــــه زیبـــــا
11 بهمن 93 18:20
عزیـــــــزم آدم برفیت هنوزم تو حیاطه ! قربونت برم امروز گچتو باز کردن ، الانم خوابیدی حتما خیلی خوشحالی عسلم
خاله رضوان
12 بهمن 93 16:39
دوساعت تمام مامان مجبور شد تو حیاط باشه آخه خانموی نمیخواست آدم برفیشو ( قاردان آدام )تنها بزاره چون خورشید خانوم میامد و آبش میکرد