نهالنهال، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

♥♥♥نهال زندگی ام♥♥♥

برایت آرزوهای بزرگی دارم نهالم

نهالی قهرمان

1393/11/22 23:43
نویسنده : مامان فهیمه
373 بازدید
اشتراک گذاری

 

مامانی اومده تو این پست میخاد بگه:

قربونش برم خوشگل مامان 35 ماهگیت مبارکه...

10

 

محبتدخترم دیگه بزرگ شده محبت

عزیزم الان که دارم مینویسم 4 روزه که شما خانوم گل ناز و دوست داشتنی من وارد 35 ماهگیتون شدین ودرست در همون روز تو به من و بابا ثابت کردی که دیگه بزرگ شدی...

متاسفم که نتونستم درست تو همون روز ماهگردت برات پست بذارم چون تو بیمارستان بودیم و از شنبه بستری شده بودیم برای درآوردن پینی که توی پات گذاشته بودن

اول که رفتیم برای بستری تختمون رو گرفتیمشکلک متحرک پرستارشماره 432

بعد با خانوم پرستار رفتیم برای قد و وزن zus005.gif 14 کیلو بودی گلم

بعدم چند تا خانوم پرستار اومدن برا آزمایش خون چون تازه رسیده بودیم نزاشتی و طفلکیا ناکام برگشتن ولی بعدش مسئول بخش اومدن و بردیمت تا خون بگیرن خب مجبور بودیم عزیزم شکلک متحرک پرستار

شب و دیگه راحت خوابیدی و صبح حاضر شدیم و لباس های مخصوصت رو پوشیدی منتظر شدیم بریم اتاق عمل ساعت 11 صبح یه آقایی از اتاق عمل اومد دنبالت و باهم رفتیم البته شما بغل بابا حمید بودی zus004.gifکمی که اونجا منتظر شدیم اومدن بردنت تو و من و بابا اونجا منتظرت شدیم نمیتونم برات بنویسم که چقدر سخت بود اون لحظه که تو رو از بغل بابا گرفتن و بردن ...نتونستم اونجا بمونم صدات اذیتم میکردبلند شدم رفتم پشت در...

ساعت 1 آوردنت بخش... خیلی رنگ و رو پریده بودی چشماتو باز کردی و من وبابا رو که دیدی یه بابا و مامان گفتی دوباره خوابت برد.....

عزیزم راستش دیروز اومدم کلی برات نوشتم و از احساس خودم و احساس بابا و اون روز و چند روز... نگو حجم نت تموم شده و ثبت که زدم همه اش پرید گفتم شاید قسمت نبوده و واسه همون دیگه به همینا بسند میکنم.

ولی دوست دارم بگم که عزیز دل مامان و بابا تو اون روز با رفتار آرومت تحمل روز به اون سختی رو برای من وبابا آسون کردی...

تو برای من وبابا قهرمانی عزیزم...

معصومیتت... مهربونیت و حرفای قشنگ و با محبتت همیشه به آدم آرامش میده

تو تنها ستاره ی آسمون من وبابایی

دوست داریم نازگل خانومم

سه شنبه بعد از ظهر که برگشتیم خونه دیگه تقریبا حالت بهتر شده بود خانومم

 

اونروز قبل از بستری تو بیمارستان واسه اینکه اونجا زیاد نمونی اول رفتیم خونه خاله زهرا تو حسابی با مهدی بازی کردی

توی بیمارستان یه دوست پیدا کرده بودی

محمد درست هم سن خودت بود و تو یه روز به دنیا اومده بودین اون تنها 1 ساعت از تو بزرگ تر بود

اون تو مرند و تو تو تبریز...

http://niniweblog.com/upl/nahal-91/14237763176.jpg

پشت در اتاق عمل بغل بابا فقط ذاشتی برامون شعر میخوندی...

http://niniweblog.com/upl/nahal-91/14237763782.jpg

مهدی اومده بود عیادتت اونقدر خوشحال شدی که کلا یادت رفته بود که روی تخت بیمارستانی وقتی رفت اونقدر با حالت ناله گفتی مهدی... مهدی ... که خوابت برد

http://niniweblog.com/upl/nahal-91/14237763499.jpg

سه شنبه صبح از تخت اومدی پایین خیلی خوشحال شدم و از ذوق کلی عکس و فیلم ازت گرفتم ولی آخرش پشیمون شدم فشارت افتاد و یه ساعت طول کشید تا به خودت بیای

عزیزم مردیم و زنده شدیم

محبتولی باز مثل همیشه بغل بابا نجاتت دادمحبت

پسندها (5)

نظرات (6)

زری
24 بهمن 93 6:36
سلام عزیزم ماشالابه نهال خانم قهرمان خوشحالم که همه چی به خیروخوبی گذشت امیدوارم همیشه لبش خندون وتنش سالم باشه گلم
مامان فهیمه
پاسخ
ممنونم خانومی
مامان راحله
24 بهمن 93 19:06
ماهگردت مبارک عزیزم .. خدا رو شکر که الان خوبی عزیزم
مامان فهیمه
پاسخ
ممنونم راحله جان... برای نهالم دعا کنید...
مــامـــان نســا
26 بهمن 93 8:52
ماهگردت مبارک عزیزم آفرین قهرمان کوچولو....... خدارو شکر که همه چیز به خیرو خوشی گدشت...امیدوارم تنت سالمولبت خندون باشه
مامان فهیمه
پاسخ
ممنونم خانومی خدا نی نی خوشگل شمارم همیشه سالم و سرحال نگهداره
مامان راحله
30 بهمن 93 15:00
_____████ ____________ _____██████ ___________ ____████████__________ ▌ ___███____███_________ █ ___██_______██__________▌ __███________█__________▌ __▌●█________█_________█ __███_______ █_________█ ___██_______█________██ ____________██_______██__▌ ____█______██______███_ █ _____▌_____██_____████_█ __________███___█████_█_█ ________███__██████__█_█ ______███__████____██_█ _____███_█████_████_█ ____████_██████_███_█__▌ ___████_█ █__███ _█__██_▌ __█████_████_▌_█_███_▌ _█████_██___██___██_█ _█████_███████_███__█__██ _███_▌███___██____██_███ _███_▌█████___███__█__█ _████_▌▌___█__█_██████ __██████_████__▌_████ ___█████_____████████ ._=--███████████████ _=--=_-████████████ =--_=-_=-█████████
مامانی
1 اسفند 93 15:02
سلام نهال کوچولوی شجاع خوش به حال مامانی که دخملی به این خوبی و صبوری داره خدا حفظت کنه
مامان زهره
3 اسفند 93 12:39
سلام گلم امیدوارم هیچ وقت کوچولوت مریض نشه وهمیشه سالم باشه بهترین ها رو برای شما آرزومندم